Kasi CAri Skettt!!!

Nuffnang Ads

Saturday, December 24, 2011

MAMAT KEPALA API KEMBALI!

Ghost Rider: Spirit of Vengeance.
Kembali Mengganas!!!

Selepas menggegarkan korang dengan kemunculannya yang pertama Ghost Rider (2007). Hantu kepala api MARVEL ni wat coming back untuk kipas2susahmatinya dengan siri sekual terbarunya iaitu Ghost Rider: Spirit of Vengeance. Masih mengekalkan hero otai Nicoles Cage AKA Johny Blaze @ Ghost Rider, akan mula memanaskan mata korang pada awal 2012 ni dan pastinya kali ni dalam versi 3D untuk kasi real skettt. FUHHH!!!






Sekual GR ke-2 ni, akan menampilkan Johnny Whitworth yang memegang watak sebagai Roarke Carrigan AKA Blackout iaitu watak antagonis dalam filem ni. Apa yang berkaitan dengan mamat ni akan diceritakan pada awalnya iaitu camner mamat ni yang asalnya manusia biasa jer leh lak jadi syaiton tahap durjana sekaligus jadi seteru lak dengan GR.



Pada korang yang suka dan gatal sangat bijik mata nak tengok actress mantap, Eva Mendes yang memegang watak sebagai Roxxane dalam GR yang pertama jangan harapla nak tengok dia da pasni, pasalnyer minah tu awal-awal dah umukan yang dia memang tak akan sertai siri sekual ni. Why EVA why??? Sadis tol la kan? Apapun sama-sama jer kita saksikan sekual GR terbaru ni di panggung awal tahun nanti OK! MANTAP!!!

No comments:

Post a Comment