Kasi CAri Skettt!!!

Nuffnang Ads

Wednesday, December 21, 2011



Silent Hill : Downpour
SERAM TAHAP KE 8 BUAT kakigames



Silent Hill (サイレントヒル Sairento Hiru) merupakan salah satu francais game paling berjaya dan faymes dari Konami meneruskan perjalanan Angkernya untuk kakigames dengan siri terbaharunya iaitu Silent Hill : Downpour. Siri SH yang boleh ke lapan ni muncul pertama kalinya dalam siri janaan 3D, maksudnya? Grafik dia memey mantap abes la berbanding tujuh edisi SH sebelum ni.






Kali ni, korang akan meneruskan keloyaan korang dengan alam ngeri SH ni sebagai Murphy Pendleton, seorang banduan yang dikenakan hukuman dan dalam perjalanan untuk menuju ke penjara. Tetiba lak bas yang bawa mamat ni dengan geng-geng lokap dia boleh lak terbabas. Dapat je peluang nak cabut, dia terus blah dan menuju ke arah SILENT HILL, masa ni la mulanya pengalaman yang mamat ni memang tak boleh lupa punya. Fuh!!!








Untuk siri ni gak, korang akan dihidangkan ngan Angker-angker baru yang memang lain macam sket kemunculannya. Pihak KONAMI sendiri dah bagi jaminan (rujuk konami) di mana pengalaman yang akan kakigames lalui memang agak berlainan dengan siri-siri SH sebelum ni. Jadi, kakigames yang memang kipasusahmati siri SH ni mesti try dan rasakan sendiri penangan terbaru SH8 ni, Ok... Pastu korang leh ajak saper-saper yang cakap besar, main game ni pukul 2 ke 3 pagi, SEREMMM!!!








No comments:

Post a Comment